Sociala medier

Åter igen har jag fått kvitto på det positiva med sociala medier, såklart det finns en hel del negativa också, men de väljer jag att inte bry mig om nu!

Smaka på den här, LIVE SÄNDNING

Och ja, det är precis som det låter, på Facebook kan man alltså sända live på nätet och tittarna kan integrera genom att skriva till den som sänder!

Det här tyckte jag var toppen så jag var tvungen att prova, första gick väl lite sisådär, det är ovant att bara prata mot en telefon och samtidigt veta att folk kan se det live…. Därefter tycker jag det funkat bättre, och vilken respons sedan, detta är något jag kommer att fortsätta med, ett perfekt sätt att nå ut och ge alkoholisten ett ansikte.

Här är gårdagens livesändning: ”Min story”

Kommentera

