Julshopping

20121221-190535.jpg

Sådär, då har frugan och jag gjort klart all Julshopping, ja det kanske är något man glömt. Hursomhelst så har vi all mat till Julbordet i kylen, tror bara att det är skinkan som skall griljeras.

Vi köpte också de sista julklapparna till barnen och när vi gjorde det så slog det mig förra året handlade vi julsprit för över 2 000 kr

Tänk vad skönt att kunna lägga dom pengarna på något vettigare istället.

Nu har jag gått 5 veckor i behandlingen, halva tiden, tänk vad tiden går. Idag fick jag vara med om en fantastisk upplevelse då en av min medpatienter öppnade sig, det var stort att få vara med om. Jag vet att det inte är lätt men så starkt och tufft gjort, jag blev riktigt glad och rörd.

Det är en enormt jobbig resa att göra men tillsammans med övriga gruppen så är vi starka, du vet var jag finns.

Nu blir det käk och sedan skall äntligen (i sonens tycke) granen kläs, efter det stänger jag nog butiken för idag, det är ju trots allt 2 hela dagar kvar till Jul.

Sköt om Dig, det ska jag göra.

5 reaktioner till “Julshopping

  1. Det håller än för oss också. Suget kommer ibland, men det är bara i kortare perioder och går att stå emot. Småäter lite dock, vilket väl inte är så bra. Det är så jäkla skönt att vakna efter en god natts sömn. De första nätternas oroliga sömn är borta. Fan, detta är ju inte värre än att sluta snusa faktiskt!

    Gilla

    1. Härligt att höra, det gör mig glad.
      Vet inte om Du såg det Anders men jag kopierade din förra kommentar och lade ut den på min Facebooksida, hittills har den:

      Setts av 7 552
      Gillats av 481
      Kommenterats av 36

      Kul va.

      Håll i och tillsammans är man stark.

      Gilla

        1. Ja visst vore det fantastiskt.
          Går faktiskt i funderingar på att hålla någon sorts föredrag, när jag tagit hand om mig själv vill säga.

          Känns som jag har en massa att delge …

          God Jul själv.

          Gilla

Lämna en kommentar